مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-02سياسي

رقابت علمی کنز نوآوران جهان اسلام را به چالش دعوت کرد


دومین دوره رقابت علمی کنز برگزار می شود تا دستاوردهای علمی و راه کارهای نوآورانه بین المللی جهان اسلام پاسخ گوی نیازها شود.

- رقابت علمی "کنز" نوآوران جهان اسلام را به چالش دعوت کرد دومین دوره رقابت علمی کنز برگزار می شود تا دستاوردهای علمی و راه کارهای نوآورانه بین المللی جهان اسلام پاسخ گوی نیازها شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین دوره رقابت علمی کنز سال 1400 توسط بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

همه دانشگاهیان، دانشجویان و نوآوران زیر 45 سال جهان اسلام دعوت هستند تا دستاوردهای علمی و راه کارهای نوآورانه خود را در این رویداد ارائه کنند.

این رویداد جهانی در محورهای اقتصاد بانکداری و تامین مالی ، انرژی، آب و محیط زیست ، فناوری اطلاعات و ارتباطات ، سلامت و فناوری های پزشکی ، حمل ونقل و معدن و صنایع معدنی برگزار خواهد شد.

شرکت کنندگان در آن تا اول شهریورماه سال جاری فرصت دارند تا دستاوردهای علمی خود را در بخش آزاد رویداد یا در پاسخ به چالش های تعریف شده توسط نهادهای داخلی و بین المللی در قالب یک ویدئوی 3 تا 5 دقیقه ای ارائه کنند.

این دستاوردها می تواند در قالب ایده، مقاله، کتاب، نمونه اولیه محصول یا محصول جدید باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت علمی کنز نوآوران جهان اسلام را به چالش دعوت کرد

رقابت علمی کنز نوآوران جهان اسلام را به چالش دعوت کرد