موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-02اقتصادي

139مدرسه پیش ساخته طی هشت سال در استان راه اندازی شد


مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: 139 مدرسه پیش ساخته با 112 میلیارد و 710میلیون تومان در دولت تدبیر و امید در استان راه اندازی شده است.

- ، هادی زارع پور ظهر دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان افزود: همچنین 23 سالن ورزشی با مساحت 16 هزار و 98 متر مربع تا پایان سال 99 در استان افتتاح شد.

وی اعتبار هزینه شده برای این سالن ها را 136 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: چهار مجتمع فرهنگی ورزشی نیز با اعتبار 86 میلیارد تومان به مساحت پنج هزار و 815 متر مربع به آموزش پرورش تحویل داده شده و 283 پروژه آموزشی نیز از محل مشارکت های مردمی و اعتبارات دولت افتتاح شده است.

زارع پور تصریح کرد: همچنین در استان هفت جشنواره خیرین مدرسه ساز برگزار شده و در این جشنواره ها خیرین 76 میلیارد تومان را تعهد کردند که 99 درصد این تعهدات محقق شده است.

وی افزود: در راستای بهسازی سیستم گرمایشی نیز، 703 آموزشگاه ما استاندارد سازی شده است.

زارع پور با بیان اینکه 32 نماز خانه نیز ساخته و به مدارس تحویل داده شده است، گفت: در این دولت، چهار هزار و 201 نفر در آموزش پرورش دارای شغل پایدار شدند و دوهزار رتبه توسط فرهنگیان و دانش آموزان در این هشت سال کسب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

139مدرسه پیش ساخته طی هشت سال در استان راه اندازی شد

139مدرسه پیش ساخته طی هشت سال در استان راه اندازی شد