مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:402021-08-02اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی 16 هزار مگاوات نیروگاه جدید در کشور


مدیرعامل برق حرارتی با تاکید بر اینکه در دولت دوازدهم هر ساله منابع لازم برای احداث 1000 مگاوات نیروگاه جدید اختصاص یافته است، گفت: با این وجود صنعت تولید برق در این چهار سال با استفاده از شیوه های متعدد مالی توانسته سه برابر این رقم(12 هزار مگاوات) ظرفیت جدید وارد مدار کند.

- مدیرعامل برق حرارتی با تاکید بر اینکه در دولت دوازدهم هر ساله منابع لازم برای احداث 1000 مگاوات نیروگاه جدید اختصاص یافته است، گفت: با این وجود صنعت تولید برق در این چهار سال با استفاده از شیوه های متعدد مالی توانسته سه برابر این رقم(12 هزار مگاوات) ظرفیت جدید وارد مدار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن طرزطلب امروز در آخرین نشست شورای معاونان وزارت نیرو در دولت دوازدهم با اشاره به عملکرد حوزه تولید برق و نیروگاه های حرارتی در طی چهار سال گذشته، افزود: در دولت دوازدهم بیش از 12 هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاه های حرارتی کشور افزوده شده که بخشی از طریق احداث 46 واحد نیروگاهی جدید و بخشی نیز توسط ارتقای توان عملی و رفع محدودیت تولید واحدهای موجود انجام شده است.

وی با اشاره به افزایش 52 درصدی احداث نیروگاه های حرارتی جدید نسبت به دولت یازدهم، گفت: در چهار سال اخیر عملیات اجرایی ساخت 16 هزار و 309 مگاوات نیروگاه جدید نیز آغاز شده است که امیدواریم با تلاش و حمایت صورت گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی 16 هزار مگاوات نیروگاه جدید در کشور

آغاز عملیات اجرایی 16 هزار مگاوات نیروگاه جدید در کشور