مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:402021-08-02پزشكي

تکمیل ظرفیت بیمارستان های فارس!/سقوط رعایت پروتکل ها به زیر 35 درصد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه ظرفیت تخت های بستری ویژه کرونا در فارس تکمیل شده است، هرگونه سهل انگاری نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کنونی را تهدیدی جدی برای سلامت عمومی دانست.

- تکمیل ظرفیت بیمارستان های فارس!/سقوط رعایت پروتکل ها به زیر 35 درصد ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه ظرفیت تخت های بستری ویژه کرونا در فارس تکمیل شده است، هرگونه سهل انگاری نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کنونی را تهدیدی جدی برای سلامت عمومی دانست.

مهرزاد لطفی دوشنبه 11 مرداد در سیصد و هفتاد و چهارمین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید 19 علوم پزشکی شیراز، گفت: متاسفانه آمارها نشان می دهد که میزان رعایت اصول بهداشتی در استان به زیر 35 درصد رسیده است و در شرایط کنونی به یک تعطیلی کامل در استان نیاز است.

او با بیان اینکه با بستری 528 بیمار جدید کرونا در بیمارستان های فارس، متاسفانه بیشترین آمار بستری از ابتدای شیوع تاکنون در استان به ثبت رسیده است، اظهار کرد: بیش از سه هزار و 500 بیمار در بخش های کووید19 بیمارستان های فارس بستری شده اند و با افزایش لیست انتظار بیماران مواجهیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با توجه به وضعیت بحرانی و اوج گرفتن کروناویروس در فارس، گفت: آمارها نشان می دهند طی هف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل ظرفیت بیمارستان های فارس!/سقوط رعایت پروتکل ها به زیر 35 درصد

تکمیل ظرفیت بیمارستان های فارس!/سقوط رعایت پروتکل ها به زیر 35 درصد