مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-02سياسي

قدردانی واعظی و معزی از مدیرعامل ایسنا


رییس دفتر رییس جمهوری و معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری در پیام هایی جداگانه از مدیرعامل ایسنا برای همکاری جهت انتشار اخبار دولت قدردانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام محمود واعظی خطاب به علی متقیان آمده است: جناب آقای علی متقیان در پایان هشت سال خدمتگزاری دولت تدبیر و امید، برخود فرض می دانم از همدلی ها، همراهی های بی دریغ و تلاش های مجدانه جناب عالی در تحقق اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید به ویژه تداوم تلاش های شما در شرایط سخت تحریم های اقتصادی و همه گیری ویروس کرونا، صمیمانه سپاسگزارم.

امیدوارم در پرتو دانش و تجربیات گران بها، همچنان در دیگر سنگرهای خدمت گزاری نیز برای کشور و تحقق اهداف و آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی، منشاء خیر و برکت باشید.

سعادت، سلامت و توفیقات روز افزونتان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

محمود واعظی علیرضا معزی نیز در پیام خود آورده است: جناب آقای متقیان مدیرعامل محترم خبرگزاری ایسنا سلام علیکم در پایان هشت سال خدمتگزاری دولت تدبیر و امید، بر خود فرض می دانم از همدلی ها، همراهی های بی دریغ و تلاش های مجدانه جناب عالی در تحقق اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید به ویژه تداوم تلاش های شما در شرایط سخت تحریم های اقتصادی و همه گیری ویروس کرونا، صمیمانه سپاسگزارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی واعظی و معزی از مدیرعامل ایسنا

قدردانی واعظی و معزی از مدیرعامل ایسنا