مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-02سياسي

حمایت دولت رییسی از کسب و کارهای اینترنتی


یک کارشناس حوزه کار ابراز امیدواری کرد همچنانکه دولت رییسی برای معرفی وزیران کابینه از بستر اینترنت و فضای مجازی استفاده کرد از ظرفیت کسب و کارهای اینترنتی برای تحقق برنامه اشتغال میلیونی خود بهره برداری کند.

- یک کارشناس حوزه کار ابراز امیدواری کرد همچنانکه دولت رییسی برای معرفی وزیران کابینه از بستر اینترنت و فضای مجازی استفاده کرد از ظرفیت کسب و کارهای اینترنتی برای تحقق برنامه اشتغال میلیونی خود بهره برداری کند.

علیرضا حیدری در گفت و گو با ایسنا مزیت های راه اندازی مشاغل اینترنتی را مورد اشاره قرار داد و گفت: اگر کسی بخواهد در فضای کسب و کار نگاه بلندمدت داشته باشد و سود بلندمدت خود را ببیند، باید به سمت اعتماد سازی برود که بخشی از این اعتماد سازی در حوزه مالی و بخش دیگر خدمات پس از فروش است.

وی افزود: در بسیاری از فروش های آنلاین و خریدهای اینترنتی، افراد تا یک هفته امکان مرجوع کردن کالا را دارند و این الگوی شرکت های موفق توزیع کالا و خدمات در کشورهای توسعه یافته است.

این کارشناس حوزه کار تاکید کرد: مهم ترین بحث درخصوص کسب و کارهای اینترنتی فضایی است که در آن شکل می گیرند و اگر بخواهیم در بازار فضای مجازی که یک فضای کاملا رقابتی است حضور پیدا کنیم باید دو اصل کیفیت و قیمت را مد نظر قرار بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دولت رییسی از کسب و کارهای اینترنتی

حمایت دولت رییسی از کسب و کارهای اینترنتی