مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-02اجتماعي

غرب و شرق اصفهان بارانی می شود / کاهش 2 درجه ای دما


کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: بارش های پراکنده در مناطق غربی و شرقی استان اصفهان تا پایان هفته جاری پیش بینی می شود.

- با اشاره به بررسی نقشه های هواشناسی استان اصفهان تا اواخر هفته اظهار داشت: بررسی این نقشه ها بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار بر روی استان در این بازه زمانی است.

وی افزود: بر این اساس در اکثر مناطق استان آسمان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در نیمه شرقی گاهی همراه با گردوخاک محلی خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان اضافه کرد: همچنین بارش های پراکنده به ویژه در نیمه غربی و جنوب استان پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه طی 24 ساعت آینده دمای هوای اصفهان بین یک تا دو درجه سانتی گراد کاهش می یابد، ابراز داشت: در این بازه زمانی دمای هوا در شهر اصفهان در گرم ترین و سردترین ساعات بین 37 تا 22 درجه سانتی گراد در نوسان است.

آقایی با اشاره به گرم ترین و سردترین نقطه استان اصفهان طی 24 ساعت اخیر اضافه کرد: کاشان 38 درجه سانتی گراد بالای صفر گرم ترین و بویین و میاندشت با دمای 15 درجه سانتی گراد بالای صفر به خنک ترین نقطه استان پیش بینی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب و شرق اصفهان بارانی می شود / کاهش 2 درجه ای دما

غرب و شرق اصفهان بارانی می شود / کاهش 2 درجه ای دما