مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-02اقتصادي

بهینه سازی مصرف انرژی در حرم بانوی کرامت


رییس اداره تأسیسات برقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) از هوشمندسازی تأسیسات برقی حرم با هدف بهینه سازی مصرف انرژی و بالا بردن سطح ایمنی سیستم برق خبر داد.

- مجید امیری در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه اینگونه سیستم ها و تابلوهای برق باید کیفیت و ایمنی بالا و دسترسی آسان جهت تعمیرات، نگهداری و کنترل داشته باشند، افزود: در گذشته تابلوهای برق بافت قدیم حرم حضرت فاطمه معصومه(س) به دلیل قدیمی بودن و فرسودگی از ایمنی بسیار پایینی برخوردار بوده و تعمیر و نگهداری آن پر هزینه و خطر آفرین بود.

وی افزود: در سال 1395 تصمیم به تعویض تابلوهای برق قدیمی و از کار افتاده گرفته شد و به همین منظور کمیته ای جهت استعلام ساخت و راه اندازی تابلوهای برق در این اداره تشکیل شد و با توجه به قیمت بالای مونتاژ این تابلوها این کمیته تصمیم به ساخت تابلوها توسط نیروهای فنی داخلی این اداره که توانایی این کار را داشتند گرفت.

رییس اداره تأسیسات برقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) ابراز کرد: این کمیته در بخش های مطالعه و تحقیق، نقشه کشی و طراحی اسکلت تابلوهای برق، ساخت و مونتاژ تابلو برق و برنامه نویسی سیستم های کنترل و هوشمند سازی با تکیه بر توان نیروهای داخلی آستان مقدس حضرت معصومه(س) اقدامات لازم برای ساخت و مونتاژ تابلوهای برق در بالاترین سطح ایمنی و کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهینه سازی مصرف انرژی در حرم بانوی کرامت

بهینه سازی مصرف انرژی در حرم بانوی کرامت