مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:302021-08-02اجتماعي

این مدل آموزشی اعتماد به نفس بچه ها را بالا می برد!


مدل آموزشی کیو سی تی مدل جدیدی از آموزش در دنیاست که در آن با روش های بازی، مهارت های اجتماعی به کودکان و نوجوانان آموزش داده شده و اعتماد به نفس و هوش هیجانی و شناختی آنها افزایش می یابد.

- این مدل آموزشی "اعتماد به نفس" بچه ها را بالا می برد! ایسنا/کرمانشاه مدل آموزشی "کیو سی تی" مدل جدیدی از آموزش در دنیاست که در آن با روش های بازی، مهارت های اجتماعی به کودکان و نوجوانان آموزش داده شده و اعتماد به نفس و هوش هیجانی و شناختی آنها افزایش می یابد.

این مدل برای اولین بار در ایران توسط دکتر نبی بستان مدیرعامل شرکت بستان تجارت اورامان، از شرکت های زیرمجموعه پارک علم و فناوری کرمانشاه بومی سازی شده و استان کرمانشاه به عنوان اولین پایلوت اجرای این طرح انتخاب شده است.

دکتر نبی بستان بنیانگذار مدل آموزشی کیو سی تی امروز (یازدهم مرداد) در آیین رونمایی از کتاب مدل آموزشی کیو سی تی با بیان اینکه این مدل آموزشی چندین سال است در کشورهای مختلف ارائه می شود، گفت: در این مدل مهارت های اجتماعی با روش بازی به کودکان و نوجوانان آموزش داده می شود.

وی افزود: در این روش تکلیف برای کودکان ونوجوانان وجود ندارد وآنها با یک ساعت بازی در هفته مهارت های اجتماعی لازم در بحث اعتماد به نفس، رشد هوش شناختی، اجتماعی، عاطفی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این مدل آموزشی اعتماد به نفس بچه ها را بالا می برد!

این مدل آموزشی اعتماد به نفس بچه ها را بالا می برد!