مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:252021-08-02حوادث

نذری برای رها شدن/ آزادی زن و شوهر بدهکار مالی در پویش نذر رهایی


تنهایی برایش عذاب اور شده بود، ماندن در خانه فامیل عذاب آورتر، شب و روز را به سختی سپری می کرد و چشم به آینده ای دوخته بود که شاید روزی از راه برسد و روزهای کدر دوران کودکی اش را رونقی دوباره بخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علی چند ماهی می شد که تنها و در کنار مادربزرگش زندگی می کرد، گاهی راهی خانه فامیل می شد که طعنه ها و کنایه ها طاقتش را طاق می کرد و تنهایی را ترجیح می داد.

  وقتی پدر و مادرش بخاطر ورشکستگی به زندان افتادند 14 سال بیشتر نداشت، روزهای سختی را پشت سر گذاشت اما درست زمانی که انتظارش را نداشت دستی به یاریش شتافت تا بیش از این در انتظار زندگی شادمانه سه نفره شان نماند.

  رهایی، نعمتی که بدون شک همچون سایر نعمت ها تا از ما دریغ نشود، قدرش را نخواهیم دانست.

  قطعا بسیاری از ما در طول زندگی پایمان به زندان باز نمی شود و حتی یکبار هم گذرمان به آنطرف ها نمی افتد اما در همین حوالی افراد بسیاری هستند که دست سرنوشت برایشان اتفاقاتی رقم می زند که غیرعمد گریبانگیر ماجراهای ناخوشایندی می شوند، ماجراهایی که شاید خودشان هم در آن نقش پر رنگی ندارند که مهم ترینش بدهی مالی است.

  پدر و مادر علی وقتی یک کارگاه کوچک را برای گذران زندگی شان راه اندازی کردند هیچ گاه خود را ورشکسته و پشت میله های زندان تصور نمی کردند، هیچ گاه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذری برای رها شدن/ آزادی زن و شوهر بدهکار مالی در پویش نذر رهایی

نذری برای رها شدن/ آزادی زن و شوهر بدهکار مالی در پویش نذر رهایی