مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:252021-08-02اقتصادي

قادر به تولید 33 میلیارد دلار محصول پتروشیمی خواهیم بود


با طرح هایی که در حال حاضر در دست اجرا هستند، ما در سال 1404 قادر خواهیم بود 33 میلیارد دلار محصولات پتروشیمی تولید کنیم.

- و به نقل از صدا و سیما، بیژن زنگنه در نشست رییس جمهور با مدیران دولت دوازدهم گفت: با اتمام پالایشگاه ستاره خلیج فارس که آغاز آن در دولت یازدهم بود به ظرفیت اسمی 420 هزار بشکه نفت رسیدیم و توانستیم در تولید بنزین، نفت و گاز به خودکفایی برسیم و در حال حاضر صادرکننده هستیم.

وزیر نفت ضمن تشکر از رییس جمهور گفت: از ابتدای دولت دوازدهم تحلیل بنده این بود که دوره ای بسیار سخت خواهد بود و فراز و نشیب های فراوان و روزهای تلخ و شیرین خواهیم داشت.

زنگنه افزود: از خداوند متعال سپاسگزاریم که این دوره با تمام سختی ها با شرافتمندی به پایان رسید، بنده به عنوان یک شهروند ایرانی برای همیشه خودم را مدیون جناب آقای روحانی می دانم که موضوع قطعنامه فصل هفت شورای امنیت علیه ایران را حل کرد و این خدمت بزرگ و تاریخی برای ایران است و سابقه نداشته که کشوری تحت تحریم ها و مجازات های فصل هفت شورای امنیت برود و سالم بیرون بیاید، چرا که بعد از این مدل قطعنامه ها یا آن نظام سرنگون شده و یا تجزیه شده و یا مورد اشغال بیگانه واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قادر به تولید 33 میلیارد دلار محصول پتروشیمی خواهیم بود

قادر به تولید 33 میلیارد دلار محصول پتروشیمی خواهیم بود