مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:202021-08-02اقتصادي

ضرورت بسیج همگانی برای افزایش میزان تزریق واکسن کرونا در قم


معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با اشاره به تامین همه امکانات لازم برای افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون گفت: می توانیم تعداد تزریق واکسن در قم را به چند برابر میزان موجود افزایش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر قم گفت: تمام امکانات لازم برای این کار در استان مهیاست و می توانیم تعداد تزریق واکسن را به چند برابر میزان موجود برسانیم.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری قم با انتقاد از بی توجهی برخی شهروندان نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی گفت: ارزیابی ها از میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در قم بسیار ناراحت کننده و فراتر از عادی انگاری است و کاهش رعایت نکات بهداشتی به زیر 40 درصد به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه آمار شیوع تعداد مبتلایان و فوتی ها در قم مناسب نیست؛ برگزاری هرگونه تجمع و کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی وضعیت را تشدید می کند سلیمان پور واکسیناسیون همگانی را به عنوان راهکار مؤثر در مقابله با شیوع ویروس کرونا و همچنین اولویت استان بیان کرد و افزود: از همه گروه ها و افراد از جمله روحانیون، اساتید دانشگاه، پیشکسوتان، هنرمندان، ورزشکاران و سایر گروه های تأثیرگذار می خواهیم مردم را به تزریق هرچه سریع تر واکسن دعوت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بسیج همگانی برای افزایش میزان تزریق واکسن کرونا در قم

ضرورت بسیج همگانی برای افزایش میزان تزریق واکسن کرونا در قم