مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:152021-08-02اجتماعي

اعلام دستورالعمل برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم و صفر در فارس


دستورالعمل برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم و صفر در استان فارس اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو صفر و ایجاد فضای معنوی در سطح جامعه اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی و تمامی موارد مصوب برای همگان الزامی است.

رضا محمدیان اضافه کرد: برگزاری مراسم سنتی و مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در طول زمان برگزاری مراسم، تا سقف 2 ساعت و در فضای باز بلامانع است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس ابلاغ استانداری فارس، ادارات آموزش و پرورش، شهرداری ها، سازمان تربیت بدنی، دانشگاه ها و ادارات دولتی موظف هستند همکاری لازم را با هیئت های دارای مجوز برای در اختیار گذاشتن حیاط، فضاهای روباز، پارک ها و سالن ها جهت برگزاری مراسم و سیاه پوش کردن محیط پیرامونی داشته باشند.

رییس شورای هیئات مذهبی استان فارس همچنین به رعایت نظم و نظافت محیط و عدم ایجاد ترافیک و مزاحمت برای همسایگان اشاره کرد و گفت: ضدعفونی کردن محل برگزاری مراسم، جمع آوری زباله های مربوط به مراسم و وجود مواد ضدعفونی در محل برگزاری مراسم الزامی است.

محمدیان تصریح کرد: برگزاری مراسم تعزیه و مراسم شیرخوارگان حسینی و روضه های خانگی به نحوی که باعث تجمع افراد و عدم رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی گردد ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام دستورالعمل برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم و صفر در فارس

اعلام دستورالعمل برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم و صفر در فارس