مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:152021-08-02حوادث

علت فوت دختر 22 ساله در نوار ساحلی بندرعباس تحت بررسی است


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از بررسی دقیق و کارشناسانه زوایایی فوت مشکوک یک خانم در نوار ساحلی توسط کارشناسان انتظامی استان خبرداد.

- ایسنا/هرمزگان رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از بررسی دقیق و کارشناسانه زوایایی فوت مشکوک یک خانم در نوار ساحلی توسط کارشناسان انتظامی استان خبرداد.

سرهنگ عبدالمجید کرمی ظهر امروز (11 مردادماه) در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک مورد فوت مشکوک یک دختر جوان حدودا 22 ساله در نوار ساحلی بندرعباس در موقعیت بوستان غدیر و مقابل استخر چمران در شب گذشته، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره جرایم جنایی و بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی با تشکیل تیمی به محل وقوع حادثه اعزام و ضمن هماهنگی و دعوت از مقام قضایی در بررسی های اولیه صورت گرفته بر روی جسد متوفی هیچ گونه جراحت ، کوفتگی ، کبودی و آثاریچ مبنی بر وقوع درگیری متوفی و وقوع قتل عمد مشاهده نشد.

رییس پلیس آگاهی استان هرمزگان اظهار کرد: با هماهنگی و دستور مقام قضایی و همکاری اورژانس جسد متوفی به سرد خانه سازمان پزشکی قانونی انتقال و بررسی دقیق و کارشناسانه زوایای پنهان علت فوت این خانم توسط سازمان پزشکی قانونی و کارشناسان پلیس آگاهی با جدیت در دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت فوت دختر 22 ساله در نوار ساحلی بندرعباس تحت بررسی است

علت فوت دختر 22 ساله در نوار ساحلی بندرعباس تحت بررسی است