مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:052021-08-02سياسي

مدیران طرح های در دست اجرا را تا بهره برداری، پیگیری کنند


استاندار همدان با بیان اینکه پروژه هایی در حال انجام هستند که در روزها و یا هفته های آینده تکمیل خواهند شد گفت: مجموعه مدیریت استان برنامه ها و کارهای در دست اجرا را تا تکمیل و افتتاح، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان همدان، ضمن قدردانی از مجموعه مدیریتی استان اظهار کرد: همه همکاران در نقاط مختلف استان با دقت و جدیت و با توجه به نعمت و فرصت خدمت گذاری به مردم، برنامه ها و پروژه های خود را تا نتیجه گیری کامل، پیگیری کنند.

وی گفت: گرچه امروز پایان کار هیئت وزیران در دولت است؛ اما پایان کار مدیران در استان ها نیست و باید برنامه های خود را انجام دهند.

استاندار همدان افزود: مطابق شرح وظایف و برنامه راهبری توسعه سه ساله استان، طرح ها و پروژه های در دست اجرا تا پایان 1400 پیگیری خواهند شد.

وی گفت: برشی از برنامه توسعه سه ساله استان، در اختیار دستگاه های اجرایی قرار گرفته است که تا تکمیل و بهر ه برداری آن ها را پیش خواهند برد.

شاهرخی با بیان اینکه این طرح ها طی برنامه ریزی صدروزه ای که در نظر گرفته شده که پس از تکمیل، به بهره برداری می رسند افزود: طی چند هفته اخیر پروژه های مختلف و موثری در حوزه های بهداشت و درمان، راه و مسکن افتتاح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران طرح های در دست اجرا را تا بهره برداری، پیگیری کنند

مدیران طرح های در دست اجرا را تا بهره برداری، پیگیری کنند