مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:002021-08-02اقتصادي

60 طرح کلان ملی در حال اجرا است


معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی گفت:در حال حاضر بیش از 60 طرح کلان ملی در حوزه سلامت، 37 طرح در حوزه کشاورزی، 20 طرح در حمل و نقل پیشرفته و 13 طرح در حوزه انرژی در حال اجراست.

- به نقل از معاونت علمی، پیمان صالحی در مراسم رونمایی از طرح های کلان فناورانه معاونت علمی و فناوری با اشاره به نقشه راه پویا و روزآمد طرح های کلان فناورانه دارای اولویت کشور گفت: راهبردهای حمایتی معاونت علمی و فناوری مبتنی بر همین نقشه راه است که به صورت مستمر به روزرسانی می شود.

در این راستا، طرح هایی که برای نخستین بار در کشور تولید می شود و به آن ها نیاز جدی و راهبردی وجود دارد، مورد حمایت قرار گرفته و توسط بهره بردار بخش خصوصی یا دولتی به مرحله نهایی می رسد.

صالحی با بیان این که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با راهبردهای مختلفی از طرح های کلان ملی فناوری حمایت می کند، ادامه داد: کاهش ریسک پروژه برای بهره برداران، حمایت مالی از تولید، کمک به دریافت استانداردها و مجوزها و معافیت های مالی و گمرکی تنها بخشی از راهبردهای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حمایت از این طرح ها به شمار می رود.

به گفته وی، در حال حاضر بیش از 60 طرح کلان ملی در حوزه سلامت، 37 طرح در حوزه کشاورزی، 20 طرح در حمل و نقل پیشرفته و 13 طرح در حوزه انرژی در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 طرح کلان ملی در حال اجرا است

60 طرح کلان ملی در حال اجرا است