مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:002021-08-02اقتصادي

وجود بیش از 450 هزار کلنی زنبور عسل در کرمانشاه


مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از وجود بیش از 450 هزار کلنی زنبور عسل در این استان خبر داد.

- با اشاره به اهمیت اتحادیه تعاونی های زنبورداران استان کرمانشاه در حمایت از این قشر مولد اظهار کرد: برای تحقق شعار سال مبنی بر پشتیبانی از تولید و مانع زدایی ها اعضای هیئت مدیره این اتحادیه برای رفع مشکلات و مسائل زنبورداران در استان کرمانشاه باید پیگیری ها لازم را داشته باشند.

وی به وجود ظرفیت و پتانسیل بالای استان کرمانشاه در تولید عسل اشاره کرد و افزود: بیش از 446 هزار کلنی مدرن و چهار هزار کلنی سنتی در زنبورستان های این استان وجود داشته که می توان با استفاده از این ظرفیت و افزایش آن کرمانشاه را به عنوان یکی از قطب های تولید عسل کشور معرفی کرد.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: یک هزار و 300 نفر به صورت مستقیم در زنبورستان های استان کرمانشاه مشغول فعالیت هستند.

به گفته صفایی 9 شرکت تعاونی کشاورزی زنبورداری در استان کرمانشاه به تولید عسل و زنبورداری مشغول به بوده که اتحادیه زنبورداران این استان را تشکیل می دهند.

وی یکی از اهداف تشکیل اتحادیه زنبورداران را پیگیری سریع تر امور مربوطه و افزایش بهره وری عنوان کرد و افزود: در اسرع وقت برای پیگیری سریع تر امور زنبورداران مکان این اتحادیه از شهرستان صحنه به شهرستان کرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود بیش از 450 هزار کلنی زنبور عسل در کرمانشاه

وجود بیش از 450 هزار کلنی زنبور عسل در کرمانشاه