مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:552021-08-02اقتصادي

3385 دستگاه از تولیدات امسال ایران خودرو تجاری نشده است


طبق آمار اعلام شده از سوی گروه صنعتی ایران خودرو این شرکت توانسته است طی 134 روز گذشته (از ابتدای سال جاری تا روز گذشته) بیش از 144 هزار دستگاه خودرو را به مشتریان تحویل دهد که بالغ بر50 هزار دستگاه بیشتر از مجموع خودروهای تحویلی تا پایان سه ماهه ابتدایی سال جاری است.

- طبق آمار اعلام شده از سوی گروه صنعتی ایران خودرو این شرکت توانسته است طی 134 روز گذشته (از ابتدای سال جاری تا روز گذشته) بیش از 144 هزار دستگاه خودرو را به مشتریان تحویل دهد که بالغ بر50 هزار دستگاه بیشتر از مجموع خودروهای تحویلی تا پایان سه ماهه ابتدایی سال جاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اعلام این شرکت خودروساز گروه صنعتی ایران خودرو توانسته از ابتدای امسال تا روز گذشته (دهم مردادماه) سند بیش از 144 هزار دستگاه خودرو را صادر کرده و محصولات متنوع خود را تحویل مشتریان دهد که طبق ادعای ایران خودرو، این عدد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، بیانگر افزایش بیش از 30 درصدی است و این در حالیست که در مدت مشابه سال گذشته 110 هزار دستگاه خودرو توسط ایران خودرو وارد بازار شده بود.

این در حالی است که در سه ماهه نخست امسال آمار خودروهای تحویلی 89 هزار و 531 دستگاه ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 17 درصدی را نشان می دهد و طبق آن، خانواده پژو پارس، بیشترین آمار خودروهای مورد تقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3385 دستگاه از تولیدات امسال ایران خودرو تجاری نشده است

3385 دستگاه از تولیدات امسال ایران خودرو تجاری نشده است