مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:502021-08-02اقتصادي

مصرف برق کهگیلویه و بویراحمد از مرز 440 مگاوات عبور کرد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مصرف برق در پیک بار تابستان امسال از مرز 440 مگاوات گذشت که رشد بیش از 10 درصدی را نشان می دهد.

- ، جمال معتمدی زاده پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: گرمای زودرس و تغییر الگوی مصرف از مهمترین دلایل افزایش مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

معتمدی زاده، تأمین برق در چنین شرایطی را سخت دانست و از مشترکین برق در این استان خواست تا پایان تابستان جاری، برق مصرفی خود را مدیریت کنند.

وی ابراز داشت: افت ولتاژ برق در مناطق مختلف استان به دلیل فرسودگی شبکه های برق متأسفانه نارضایتی های مشترکین را به همراه داشته و در همین راستا 1500 کیلومتر شبکه کابلی خواهد شد.

معتمدی زاده تصریح کرد: برای ارتقای سطح رضایتمندی مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد تعویض شبکه های سیمی به کابلی برق در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به برنامه زمانبندی، تا پایان امسال 1500 کیلومتر شبکه های برق سیمی به کابلی تعویض می شود.

معتمدی زاده گفت: برای اجرای این پروژه بخشی از کار توسط خود همکاران شرکت و بخش دیگری از کار توسط پیمانکاران انجام می شود.

معتمدی زاده، کاهش سرقت ها، پایین آمدن نرخ تلفات انرژی، جلوگیری از نوسانات و تأمین برق پایدار را از مهمترین فواید اجرای پروژه تبد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف برق کهگیلویه و بویراحمد از مرز 440 مگاوات عبور کرد

مصرف برق کهگیلویه و بویراحمد از مرز 440 مگاوات عبور کرد