مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:452021-08-02اقتصادي

پروژه آبرسانی به شهر ملکشاهی وارد مدار بهره برداری می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: پروژه آبرسانی به شهرستان ملکشاهی نیمه اول ماه جاری وارد مدار بهره برداری شده و تنش آب در این شهرستان برطرف می شود.

- نورالله تیموری ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به شهر ملکشاهی در مراحل پایانی قرار دارد، گفت: پیش بینی می شود پروژه (لاین اضطراری) تا نیمه اول ماه جاری وارد مدار بهره برداری شده و تنش آبی شهر ملکشاهی، شهر مهر و روستاهای اما و کلکین برطرف شود.

وی افزود: شهر ملکشاهی از جمله شهرهای استان است که با تنش آبی مواجه است و جهت رفع این مشکل پروژه موقت حل شود و این طرح بزودی وارد مدار بهره برداری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه 24/5 کیلومتر خط انتقال آب، 32 کیلومتر خط انتقال برق یک باب ایستگاه پمپاژ و 9 هزار متر مکعب مخزن آماده بهره برداری بود لذا طرح اضطراری آب به شهر ملکشاهی با نصب الکترپمپ شناور، ایجاد چاهک، اجرا سیستم نیرو رسانی، نصب ترانس، تهیه و تابلوهای توزیع برق در ایستگاه شماره 2 و 3 شهر ملکشاهی و نصب یک واحد تصفیه خانه اضطراری با کلیه الزامات آن و ظرفیت 100 لیتر در ثانیه در حال اجرا بود و این از ابتدای تیرماه سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آبرسانی به شهر ملکشاهی وارد مدار بهره برداری می شود

پروژه آبرسانی به شهر ملکشاهی وارد مدار بهره برداری می شود