مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:452021-08-02بين الملل

اسراییل و عربستان به هم نزدیک تر می شوند


نشریه اسراییلی «اسراییل هیوم» نوشت: پیش بینی می شود که اسراییل و نمایندگان شرکت گوگل به زودی آغاز یک پروژه جدید کابل کشی را آغاز کنند که از فلسطین اشغالی عبور می کند و از آنجا به عربستان سعودی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از نورنیوز، روزنامه فلسطینی معا افزود: پیش بینی می شود که وزیر ارتباطات اسراییل و نمایندگان شرکت گوگل سه شنبه آتی، آغاز به کار پروژه بزرگ کابل کشی موسوم به رامان- کابل آبی را امضا کنند؛ این پروژه شامل یک فیبر نوری زیر آبی است که از ایتالیا شروع و پس از عبور از فلسطین اشغالی به عربستان سعودی، عمان و هند منتقل می شود.

مقامات آگاه در گفتگو با روزنامه اسراییلی اسراییل هیوم گفته اند: انتخاب فلسطین اشغالی به عنوان مسیر این کابل، اهمیت آن را به عنوان پیوندی بین آسیا و اروپا دوچندان می کند.

این روزنانه از قول شرکت گوگل نوشت: توسعه ظرفیت شبکه و مسیرهای اضافی برای کاربران و مشتریان گوگل در سراسر جهان جهت مدیریت زندگی خود در اینترنت ضروری است.

کانال تلویزیونی i24news ، با اشاره به اینکه این کابل آبی از 16 جفت فیبر نوری تشکیل خواهد شد و دارای ظرفیت عظمیی برای انتقال داده است و تا حد زیادی ارتباط دیجیتالی اسراییل با جهان را بهبود می بخشد، تشریح کرد: این کابل همانند خط نفت بین اشکلون و ایلات، از طریق زمینی از سرزمین های اشغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل و عربستان به هم نزدیک تر می شوند

اسراییل و عربستان به هم نزدیک تر می شوند