مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-02پزشكي

مردم از مراجعه غیر ضروری به مراکز درمانی در فارس پرهیز کنند


با توجه به اینکه در مراکز درمانی احتمال ابتلا به کرونا بالا است، توصیه می شود افراد از مراجعه غیرضروری به مطب ها و مراکز درمانی به شدت پرهیز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبالا است، توصیه می شود افراد از مراجعه غیرضروری به مطب ها، بیمارستان ها و مراکز درمانی به شدت پرهیز کنند.

او با اشاره به شلوغی مطب ها و کلینیک های زیبایی در سطح استان عنوان کرد: در این شرایط از مردم انتظار داریم تا خدمات مربوط به اعمال زیبایی و موارد غیرضروری را به زمان دیگری موکول کنند.

دکتر ایلامی از شهروندان خواست تا ضمن حفظ خونسردی و آرامش، به نکات بهداشتی که از طریق صدا و سیما، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مراجع رسمی اطلاع رسانی می شود، توجه جدی داشته باشند و از حضور در مراکز عمومی و پرازدحام بپرهیزند.

معاون درمان دانشگاه یادآور شد: مدافعان سلامت با تمام توان بیش از 18 ماه است که با تلاش شبانه روزی در حال مقابله با این بیماری هستند و مردم نیز باید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، در این امر مشارکت لازم داشته باشند، چرا که در صورت تداوم وضعیت قرمز، در خدمات رسانی درمانی با بحران مواجه می شویم.

این مقام مسؤول در دانشگاه گفت: شهروندانی که دارای علائمی شبیه به سرماخوردگی همراه با تب زیاد، تنگی نفس و مشکلات گوارشی غیرمعمول هستند، با رعایت نکات بهداشتی به پزشک خانواده یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از مراجعه غیر ضروری به مراکز درمانی در فارس پرهیز کنند

مردم از مراجعه غیر ضروری به مراکز درمانی در فارس پرهیز کنند