مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:302021-08-02اقتصادي

تسویه بدهی 2 هزار میلیارد تومانی شهرداری به بانک ها


معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم گفت: در ابتدای سال 1400 به این نقطه رسیدیم که طی پنج سال میزان ایجاد بدهی به تسویه آن را بسیار کم کردیم و امروز این ادعا وجود دارد که پرداخت مطالبات برخی پروژه های شهر کاملاً به روز است.

- ایسنا/قم معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم گفت: در ابتدای سال 1400 به این نقطه رسیدیم که طی پنج سال میزان ایجاد بدهی به تسویه آن را بسیار کم کردیم و امروز این ادعا وجود دارد که پرداخت مطالبات برخی پروژه های شهر کاملاً به روز است.

سیدمرتضی حسام نژاد در نشست خبری تشریح عملکرد 6 ساله شهرداری قم، با بیان اینکه حوزه مالی اقتصادی بیشتر یک حوزه پشتیبان در شهرداری است اظهار کرد: در این معاونت سه حوزه تخصصی در قالب اداره کل مالی به عنوان پرداخت بدهی های شهرداری، گزارش دهی و انتشار عمومی حساب ها، تطبیق اقدامات شهرداری با آیین نامه مالی معاملاتی شهرداری و… فعال است.

وی احصاء عوارض و بدهی، میزان عوارض و… را جزو عملکرد اداره کل درآمد این معاونت عنوان کرد و افزود: شهرداری برعکس بسیاری از دستگاه های عمومی درآمد هزینه است و به عبارتی هم باید از مردم درآمد کسب کرده و هم هزینه در امور شهری داشته باشد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم، یکی از حوزه های مهم این معاونت را اداره کل املاک دانست و گفت: شهرداری منابع مالی متفاوتی دارد، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسویه بدهی 2 هزار میلیارد تومانی شهرداری به بانک ها

تسویه بدهی 2 هزار میلیارد تومانی شهرداری به بانک ها