مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:302021-08-02اجتماعي

20 درصد مدارس با نیازهای ویژه مازندران تخریبی هستند


رییس آموزش و پرورش استثنایی مازندران در حاشیه افتتاح مدرسه با نیازهای ویژه برکت تربیت سوادکوه از تخریبی بودن 20 درصد مدارس با نیازهای ویژه استان خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس آموزش و پرورش استثنایی مازندران در حاشیه افتتاح مدرسه با نیازهای ویژه برکت "تربیت" سوادکوه از تخریبی بودن 20 درصد مدارس با نیازهای ویژه استان خبر داد.

محمد جعفری از فعالیت 51 مدرسه استثنایی دولتی و 2 مدرسه استثنایی غیر دولتی در استان مازندران خبر داد و گفت: 24 واحد مرکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری دولتی و 28 مرکز آموزش و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری غیر دولتی در استان مازندران در حال فعالیت هستند.

وی افزود: 5 پروژه در حال ساخت در استان داریم که یکی از آنها باعنوان مدرسه با نیازهای ویژه تربیت در سوادکوه توسط بنیاد برکت به صورت ملی مشارکتی ساخته شده و امروز به بهره برداری رسیده است؛سه پروژه دیگر نیز در شهر های بابلسر، چمستان و مرزن آباد به دلیل مشکلات مالی ناتمام مانده اند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی مازندران از شروع به کار 2 پروژه دیگر در مهر 1400 خبر داد و گفت: یک مرکز آموزشی توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری خیرساز و یک سالن ورزشی مخصوص دانش آموزان با نیازهای ویژه در شهرستان بابل در حال ساخت است که امیدواریم تا مهر 1400 به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد مدارس با نیازهای ویژه مازندران تخریبی هستند

20 درصد مدارس با نیازهای ویژه مازندران تخریبی هستند