مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:302021-08-02سياسي

نقشه راه پیشگیری از اضطرار آلودگی هوای سمنان تدوین شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: لازم است تا به منظور سامان دهی امور در حوزه آلایندگی ها و پیشگیری از ورود به بخش اضطرار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی رضا شریفی نژاد ظهر امروز در جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان سمنان که درسالن جلسات ساختمان معاونت امور عمرانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: لازم است تا به منظور سامان دهی امور در حوزه آلایندگی ها و پیشگیری از ورود به بحث اضطرار در این حوزه، نقشه راه مشخص و زمان بندی شده برای استان ارائه شود.

وی بیان کرد: منابع آبی، خاکی، ریزگردها و سایر موارد در حوزه آلایندگی، مواردی است که در فضای حاکم بر زندگی تأثیرگذار هستند و ما باید برای سامان دهی امور در این حوزه، از تجارب موفق بهره مناسب را ببریم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: اعتبارات خاص و ویژه ای در حوزه سامان دهی مباحث مرتبط با آلایندگی ها اختصاص می یابد که لازم است بر اساس نقشه راه زمان بندی شده و شاخص نُرم جمعیتی استان، از این مهم استفاده ویژه کنیم.

شریفی نژاد عنوان کرد: در بحث بهره برداری ها بسیار اهمیت دارد تا نظارت توسط سازمان محیط زیست و همچنین دستگاه های نظارتی افزایش یابد تا حداقل موارد و مسائل زیست محیطی را در این حوزه شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه پیشگیری از اضطرار آلودگی هوای سمنان تدوین شود

نقشه راه پیشگیری از اضطرار آلودگی هوای سمنان تدوین شود