مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-02سياسي

جهانگیری: هیچ کس از ما نپرسید چگونه نفت فروختید


آقای روحانی قبل از دوران ریاست جمهوری گنجینه اسرار کشور بودند و در دوران ریاست جمهوری هم کشور را از شرایط سخت عبور دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، معاون اول رییس جمهور با بیان این که ترامپ می خواست حتی یک بشکه نفت ایران فروخته نشود، گفت: در این مدت هیچ کس از ما نپرسید چگونه نفت فروختید.

اسحاق جهانگیری در جلسه امروز رییس جمهور با مدیران ارشد دولت تدبیر و امید با اشاره به سوابق مختلف حسن روحانی در جمهوری اسلامی اظهار کرد: آقای روحانی قبل از دوران ریاست جمهوری گنجینه اسرار کشور بودند و در دوران ریاست جمهوری هم کشور را از شرایط سخت عبور دادند.

من به سهم خود از رییس جمهور تشکر کرده و خسته نباشید می گویم و مطمئن هستم روزی قدر کار رییس جمهور برملا می شود.

وی با اشاره به شرایط کشور در سال 1392 خاطر نشان کرد: اشکال ما این است که زود فراموش می کنیم در آن مقطع تحریم های شورای امنیت و آمریکا وجود داشت در رکود تورمی بودیم و از نظر سیاسی هم اوج اختلافات داخلی در میان نهادهای رسمی و حکومتی داشتیم به گونه ای که رییس جمهور علیه رییس مجلس شورای اسلامی نوار پخش می کرد.

معاون اول رییس جمهور ادامه داد: در این فضا دولت کار خود را شروع کرد نتیجه انتخابات 1392 این بود که مردم و نخبگان سرشار از امید شده و به اصلاح امور و تغییر امید پیدا کردند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: هیچ کس از ما نپرسید چگونه نفت فروختید

جهانگیری: هیچ کس از ما نپرسید چگونه نفت فروختید