مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-02سياسي

نشست انجمن های اسلامی دانشجویان بریتانیا با سفیر ایران در انگلیس


نشست دبیران انجمن های عضو مجمع انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا با سفیر ایران در انگلیس در باره بررسی مشکلات کنسولی و امور دانشجویان و ایرانیان مقیم بریتانیا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، نشست دبیران انجمن های عضو مجمع انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا با محسن بهاروند سفیر جدید ایران در انگلیس در باره پیگیری مشکلات کنسولی و امور دانشجویان و ایرانیان مقیم بریتانیا برگزار شد.

براساس این گزارش، اخیرا برخی از دبیران انجمن های عضو مجمع انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا طی نامه ای به دبیر مجمع خواستار پیگیری مشکلات کنسولی و امور دانشجویان و هموطنان مقیم بریتانیا شدند که با پیگیری مجمع انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا جلسه پیگیری مشکلات با سفیر ایران در انگلیس برگزار شد.

این جلسه در سفارت جمهوری اسلامی ایران واقع در لندن و با حضور  محسن بهاروند سفیر، سیدمهدی حسینی متین کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در بریتانیا و دبیران انجمن های دانشجویی برگزار شد.

در این جلسه دبیران انجمن ها ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به آقای بهاروند به مناسبت انتصاب ایشان به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در بریتانیا، جهت آگاه سازی آقای بهاروند از مشکلات موجود در بخش کنسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست انجمن های اسلامی دانشجویان بریتانیا با سفیر ایران در انگلیس

نشست انجمن های اسلامی دانشجویان بریتانیا با سفیر ایران در انگلیس