مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:102021-08-02اجتماعي

فعالیت های تابستانی کانون پرورش فکری در خراسان رضوی


مدیرکل کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان خراسان رضوی با اشاره به برنامه های تابستانه کانون در سطح استان، گفت: تمام فعالیت های کانون همزمان با شیوع ویروس کرونا در بستر فضای مجازی ادامه داشته است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان خراسان رضوی با اشاره به برنامه های تابستانه کانون در سطح استان، گفت: تمام فعالیت های کانون همزمان با شیوع ویروس کرونا در بستر فضای مجازی ادامه داشته است.

ابراهیم زره ساز در گفت وگو با ایسنا در خصوص فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی در تابستان و با وجود شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا تأثیر بسیار زیادی در فعالیت های کانون داشته است.

از اسفند 1398 که کرونا شیوع پیدا کرد و مدارس تعطیل شدند، مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز تعطیل شدند، اما فعالیت های کانون متوقف نشد.

تمام فعالیت های کانون در مدتی که کرونا شیوع پیدا کرده است، در بستر فضای مجازی، برای کودکان و نوجوانان عضو کانون، ادامه داشته است که شامل فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی است و هر کدام دارای زیرشاخه های مختلفی هستند که برای اعضاء کانون درحال اجرا است.

در دوره کرونا، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، عضوگیری هم داشته است تا کودکان و نوجوانان بتوانند از ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های تابستانی کانون پرورش فکری در خراسان رضوی

فعالیت های تابستانی کانون پرورش فکری در خراسان رضوی