مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:002021-08-02پزشكي

زیر 45 ساله ها برای دریافت واکسن مراجعه نکنند


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ادامه واکسیناسیون کرونا برای گروه سنی 45 سال به بالا در منطقه جنوب غرب خوزستان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ادامه واکسیناسیون کرونا برای گروه سنی 45 سال به بالا در منطقه جنوب غرب خوزستان خبر داد.

دکتر ساسان قربانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر واکسیناسیون کرونا برای گروه سنی 45 سال به بالا (متولدین سال 55 و قبل از آن) در حال انجام است بنابراین خواهش می کنیم که گروه های سنی دیگر برای دریافت واکسن مراجعه نکنند زیرا به گروه های سنی کمتر از 45 سال واکسن تزریق نمی شود.

وی افزود: از گروه های هدف به ویژه سالمندان می خواهیم هر چه زودتر برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه افراد بالای 70 سال کمتر واکسن دریافت کرده اند، عنوان کرد: 40 تا 50 درصد افراد بالای 80 سال در حوزه علوم پزشکی آبادان واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

با توجه به اینکه سالمندان در معرض ابتلا به نوع شدید و حتی مرگ ناشی از این بیماری هستند، حتما باید برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

قربانی گفت: در سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان، مراکز واکسیناسیون شامل 10 مرکز تجمیعی و 51 مرکز خدمات جامع سلامت در حال واکسیناسیون گروه های هدف هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر 45 ساله ها برای دریافت واکسن مراجعه نکنند

زیر 45 ساله ها برای دریافت واکسن مراجعه نکنند