مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:552021-08-02سياسي

فضاسازی منتفعان از بی قانونی فضای مجازی علیه طرح مجلس


فضای مجازی در کشورمان با وجود گستردگی، عمق و تأثیرگذاری آن قانونی ندارد که این بی قانونی برای بعضی ها منافعی را به همراه دارد و بخشی از فضاسازی ها علیه طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی توسط این افراد صورت می گیرد.

- حسین رییسی نماینده مردم در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی گفت: امروز همه بخش ها و فضاها اعم از حقیقی و مجازی دارای قانون و مقررات است، اما فضای مجازی در کشور ما با وجود گستردگی، عمق و تأثیرگذاری ای که دارد، فاقد قانون و ضابطه است.

  وی افزود: بعضی ها از این بی قانونی در فضای مجازی منافعی کسب می کنند و بخشی از فضاسازی ها علیه طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی علیه این افراد صورت می گیرد.

نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اینکه در این فضاسازی ها گفته می شود که مجلس در این طرح به دنبال فیلتر کردن و مسدود کردن سایت ها و پلتفرم هاست صحت ندارد بلکه ما در مجلس به دنبال قانونمند کردن فضای مجازی و پاسخگو کردن پلتفرم ها به کاربران هستیم.

رییسی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی بخش عمده ای از فضای مجازی کشور ما توسط پلتفرم های خارجی اشغال شده و آنها هیچ پاسخگویی به کاربران ایرانی ندارند و طبیعتاً کار کردن در چنین فضایی امنیت ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضاسازی منتفعان از بی قانونی فضای مجازی علیه طرح مجلس

فضاسازی منتفعان از بی قانونی فضای مجازی علیه طرح مجلس