مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-02سياسي

شهر دوستدار کودک با شعار محقق نمی شود


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران معتقد است که «شهر دوست دار کودک» تنها با سر دادن شعار محقق نمی شود بلکه باید دستورالعمل های جمع آوری شده در تمامی قوانین و بخشنامه های شهری لحاظ شود.

- معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران معتقد است که شهر دوست دار کودک تنها با سر دادن شعار محقق نمی شود بلکه باید دستورالعمل های جمع آوری شده در تمامی قوانین و بخشنامه های شهری لحاظ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا جوادی یگانه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در حاشیه مراسم رونمایی دستور العمل ها، اسناد ارزیابی و اطلس، برنامه های عملیاتی محله های دوست دار کودک شهر تهران، اظهارکرد: موضوع حائز اهمیت این است که شهر خوب زمانی شکل می گیرد که شهروندان با کودکان مهربان باشند.

شهر دوست دار کودک به صورت شعار گونه محقق نمی شود بلکه لازم است در تمام بخشنامه ها و آیین نامه های فعلی، جاری و ساری شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی در پایان گفت: امید است که تدوین و جمع آوری دستورالعمل ها و همچنین اسناد ارزیابی و اطلس منجر به دست یابی شهر مناسب و امن برای کودکان شود.

ضرورت تدوین اطلس جامع برای شناخت شهر دوست دار کودک مجتبی دانشور، مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران با بیان اینکه رشد کودک در شهر وابسته به حضور او در محیط بیرون از خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر دوستدار کودک با شعار محقق نمی شود

شهر دوستدار کودک با شعار محقق نمی شود