مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:452021-08-02سياسي

فوت یک پاکبان در حین انجام وظیفه


ساعت 5صبح امروز خبری اعلام شد که متاسفانه در گذشته نیز تجربه شنیدن آن را داشتم، اما این بار به طرز عجیبی قلبم را فشرد و غمگینم کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی ساعت 5صبح امروز خبری اعلام شد که متاسفانه در گذشته نیز تجربه شنیدن آن را داشتم، اما این بار به طرز عجیبی قلبم را فشرد و غمگینم کرد.

محمدرضا کلایی در پست اینستاگرامی خود درباره حادثه فوت پاکبان مشهدی در حین انجام وظیفه می نویسد؛ مطلبی که می خواهم خدمت شما عرض کنم باعث ناراحتی شما خواهد شد و بابت آن عذرخواهم ولی شاید، باید بعضی وقت ها کام خود را تلخ کنیم تا جلوی تلخی های بیشتری گرفته شود.

ساعت پنج صبح امروز آقای یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد، خبری را اعلام کردند که متاسفانه در گذشته نیز تجربه شنیدن آن را داشتم، اما این بار به طرز عجیبی قلبم را فشرد و غمگینم کرد.

شاید به خاطر تمام آرزوهایی که همکار پاکبان جوانم برای آینده داشت و پنجشنبه همین هفته مراسم عروسی او بوده است، اما حالا همه آن شادی ها به غم و عزا تبدیل شده است.

ساعت دو نیمه شب، آیلند میانی بولوار ملک آّباد، مسیر شرق به غرب مقابل ملک آباد هفت (فرهاد)، لاین بی آر تی، برخورد خودروی سواری پراید با همکار پاکبان منطقه یک به نام محمد اسدی، متواری شدن خودرو، رسیدن سریع اورژانس، فوت مصدوم در مسیر بیمارستان فارابی و تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت یک پاکبان در حین انجام وظیفه

فوت یک پاکبان در حین انجام وظیفه