مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-02فرهنگي

ساخت فرهنگ سرای زیراب و ضرورت همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران


برگشت نخوردن بودجه ساخت فرهنگ سرای زیراب سوادکوه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نوید خبر مهم فرهنگی و هنری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، طرح بازآفرینی شهری به عنوان یکی از مهمترین طرح هایی است که اجرایی شدن آن در زندگی شهری اثر ملموسی دارد و ساخت فرهنگ سرا در زیر مجموعه آن برجستگی دارد.

ساخت کتابخانه استاندارد به دلیل پیدا نکردن زمین مورد نظر در دهه گذشته داغ بزرگ فرهنگی و هنری شهرستان بود که احداث فرهنگ سرای می تواند از تلخی ساخته نشدن کتابخانه استاندارد بکاهد.

دغدغه و پیگیری مدیرکل راه و شهر سازی مازندران برای اجرای طرح باز آفرینی در شهرهای استان با برنامه ریزی و اجرایی شدن آن توسط مدیران شهری محقق می شود و چهره مازندران را دگرگون می کند.

احداث فرهنگ سرا شهر زیراب سوادکوه در گفت و گو با رییس و عضو شورای شهر زیراب سوادکوه پیگیری شد.

*عدم همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران رییس شورای اسلامی زیراب سوادکوه از برگزاری جلسات مختلف و بازدید ها و رایزنی ها برای ساخت فرهنگ سرا در شهر زیراب خبر داد و گفت: گزینه های زمین نزدیک باشگاه مرحوم رنجبر صفری که رانشی است و یک مکان وقفی و نیز مکان کتابخانه شهر زیراب برای ساخت فرهنگ سرای شهر وجود داشت که مکان کتابخانه شهر به دلیل مرکزیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت فرهنگ سرای زیراب و ضرورت همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

ساخت فرهنگ سرای زیراب و ضرورت همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران