مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-02سياسي

مجالس عزاداری محرم و صفر در کرمان تعطیل نمی شود


مجالس اهل بیت (ع) را مانند سال قبل با پایبندی به نکات بهداشتی و رعایت دستورالعمل ها در محرم و صفر برگزار می کنیم و مجالس با رعایت هیئتی ها تعطیل نمی شود.

- مجید منصوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان با تسلیت سالروز شهادت میثم تمار از وی به عنوان صحابه وفادار حضرت علی (ع) نام برد و اظهار کرد: روز شهادت میثم تمار با عنوان روز قشر مداح نامگذاری شده است و به همین مناسبت سازمان بسیج مداحان استان کرمان به همراه جوامع ستایشگری و کانون و مجمع مداحان مراسم بزرگداشت مداحان را برگزار کرد.

رییس بسیج مداحان استان کرمان از برگزاری مراسم بزرگداشت مداحان در محل بیت الزهرا (س) موقوفه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با حضور جمعی از مداحان خبر داد و ابراز داشت: در این مراسم حجت الاسلام شاه مرادی معاون تعلیم و تربیت سپاه ثارالله در سخنانی به تبیین شخصیت میثم تمار و رسالت جامعه مداحان پرداخت و پاداش جانشین فرمانده سپاه سپاه ثارالله استان کرمان نیز طی سخنانی ماموریت ها و برنامه های بسیج را تشریح کرد.

منصوری از شهید عبدالهادی موسوی کراماتی اهل بوشهر به عنوان شهید شاخص کشوری قشر مداح نام برد و بیان کرد: این شهید عزیز در روز عرفه به دنیا آمد و در روز عرفه هم به شهادت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجالس عزاداری محرم و صفر در کرمان تعطیل نمی شود

مجالس عزاداری محرم و صفر در کرمان تعطیل نمی شود