مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:302021-08-02سياسي

وبینار بایدها و نبایدهای قانون شوراهای اسلامی در البرز برگزار شد


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: اگر اعضای شوراهای شهر و روستا با قوانین این حوزه آشنایی بیشتری داشته باشند می توانند در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها موثرتر عمل کنند.

- ایسنا/البرز سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: اگر اعضای شوراهای شهر و روستا با قوانین این حوزه آشنایی بیشتری داشته باشند می توانند در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها موثرتر عمل کنند.

ابوالفضل فانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این کلام مقام معظم رهبری که شوراها از مظاهر مشارکت مردمی و برای تسهیل امور مردم است اظهارکرد: واگذاری مسئولیت به مردم و مشارکت آنها در اداره امور کشور، یکی از مهم ترین برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: از آن جایی که استفاده از روش شورایی یکی از برنامه های اصلی حضرت امام خمینی(ره) از همان آغاز مبارزات بود، همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شوراها به عنوان سازمانی محلی در دستور کار قرار گرفت تا مشارکت مردم در بدنه حاکمیت بیشتر شده و نیازهای جامعه از طریق خود مردم، پیگیری و پاسخ گفته شود.

این مسئول بیان کرد: گواه این مطلب، نامه حضرت امام خمینی(ره) به شورای انقلاب در نهم اردیبهشت 58 با این مضمون است که در جهت استقرار حکومت مردمی در ایران و حاکمیت مردم به سرنوشت خویش که از ضرورت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار بایدها و نبایدهای قانون شوراهای اسلامی در البرز برگزار شد

وبینار بایدها و نبایدهای قانون شوراهای اسلامی در البرز برگزار شد