مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-02اقتصادي

اهتمام تولیدکنندگان یزدی به حفظ علامت استاندارد ملی ایران


مدیر کل استاندارد استان یزد با اشاره به صدور و تمدید 80 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی از ابتدای امسال، از کاهش 12 درصد ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان طی همین مدت خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل استاندارد استان یزد با اشاره به صدور و تمدید 80 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی از ابتدای امسال، از کاهش 12 درصد ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان طی همین مدت خبر داد.

محمدرضا زارع بنادکوکی در نشست تخصصی بررسی عملکرد حوزه اجرای استاندارد این اداره کل، افزود: بر اساس تکلیف قانونی و در راستای شرح وظایف ابلاغی از سوی سازمان ملی استاندارد ایران و لزوم پایش مهلت و تاریخ اعتبار پروانه های استاندارد صادره که معمولاً سه ساله است، طی این مدت 37 پروانه استاندارد اجباری و تشویقی در این حوزه تمدید شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 100 درصد رشد داشته ایم.

وی ادامه داد: طی این مدت 41 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی صادر شده است، ضمن این که 10 مورد صدور مجوز استاندارد اجباری را نیز در گزارش عملکرد حوزه نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل را شاهد هستیم.

این مسئول تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 16 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی باطل شده که در مقایسه با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام تولیدکنندگان یزدی به حفظ علامت استاندارد ملی ایران

اهتمام تولیدکنندگان یزدی به حفظ علامت استاندارد ملی ایران