مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-02بين الملل

اندیشکده آمریکایی: دولت سعودی گسترش فقر در عربستان را مخفی می کند


اندیشکده کویینسی در گزارشی به گسترش فقر در عربستان سعودی پرداخت و نوشت که دولتمردان ریاض تلاش دارند این موضوع را پنهان نگه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اندیشکده آمریکایی کویینسی در گزارشی نوشت که مقامات سعودی در سایه افزایش ثروت خود و گسترش فساد، تلاش بسیاری برای به زودی با مشکل گسترش فقر رو به رو خواهد شد.

کویینسی نوشت: سیستم بازنشستگی در عربستان در آستانه ورشکستگی است و در آمدی ندارد و دولتمردان ریاض در فکر افزایش سن بازنشستگی و گسترش مشارکت مردمی هستند.

عبدالله العوده فعال حقوق بشر عربستانی و از مدیران سازمان دموکراسی برای جهان عرب در گفت و گو با اندیشکده کویینسی از تغییر در شیوه حکومتداری از سوی محمد بن سلمان ابراز نگرانی کرد و گفت: چیزی که اکنون شاهد آن هستیم، فروپاشی تمامی چیزهایی است که برای مدت طولانی باعث ثبات عربستان سعودی شده بود.

او افزود: دائما می شنویم که محمد بن سلمان در جامعه عربستان محبوبیت دارد، اما کدام آمار مستقل این ادعا را ثابت می کند؟ هیچ آماری وجود ندارد.

عبدالله العوده، در ادامه به برنامه های اقتصادی ولی عهد سعودی اشاره کرد و گفت که این برنامه ها در قالب اصلاحات تأثیر بسیار بدی بر طبقه فقیر و متوسط جامعه گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشکده آمریکایی: دولت سعودی گسترش فقر در عربستان را مخفی می کند

اندیشکده آمریکایی: دولت سعودی گسترش فقر در عربستان را مخفی می کند