مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-02اقتصادي

108 هزار ناوگان باری از پایانه مرزی آذربایجان غربی تردد کرده اند


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تردد 108 هزار ناوگان باری از پایانه های مرزی استان طی 4 ماه گذشته سالجاری خبر داد.

- فروغ فاریابی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رشد 134 درصدی تردد ناوگان باری از پایانه های مرزی آذربایجان غربی در سال جاری، افزود: در چهار ماهه نخست سال جاری تردد ناوگان باری از پایانه های مرزی استان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته رشد 134 درصدی را داراست.

وی ادامه داد: در چهار ماهه نخست سال جاری در مجموع شاهد تردد بالغ بر 108 هزار ناوگان باری ورودی و خروجی از پایانه های مرزی استان بودیم در حالی که سال گذشته 46 هزار ناوگان باری از این مبادی و ورودی به کشور تردد کرده اند که از رشد 134 درصدی حکایت دارد.

فاریابی گفت: در این مدت بیشترین رشد تردد ناوگان باری از بین پایانه های مرزی استان به پایانه مرزی سرو با 251 درصد افزایش اختصاص داشته در حالی که در پایانه مرزی پلدشت نیز شاهد کاهش 33 درصدی تردد ناوگان باری به دلیل افزایش عوارض ورودی کشور مقابل بوده ایم.

وی با اشاره به افزایش 23 درصدی تردد ناوگان باری در پایانه مرزی تمرچین و رشد 229 درصدی ناوگان باری از پایانه مرزی بازرگان ابراز امیدواری کرد با اتمام بیماری منحوس کرونا و محدودیت های مربوط به آن شاهد افزایش بیش از پیش تردد ناوگان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

108 هزار ناوگان باری از پایانه مرزی آذربایجان غربی تردد کرده اند

108 هزار ناوگان باری از پایانه مرزی آذربایجان غربی تردد کرده اند