مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-02سياسي

دولت آینده از ظرفیت جهاددانشگاهی برای توسعه شرکت های دانش بنیان استفاده کند


توسعه شرکت های دانش بنیان، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری با بهره گیری از ظرفیت جهاددانشگاهی از اولویت های دولت آینده باشد.

- ایسنا/مرکزی فرماندار شهرستان محلات گفت: توسعه شرکت های دانش بنیان، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری با بهره گیری از ظرفیت جهاددانشگاهی از اولویت های دولت آینده باشد.

محمدرضا ناظری در آستانه فرا رسیدن 16 مردادماه سالروز تاسیس جهاددانشگاهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نبود ارتباط موثر بین دانشگاه و صنعت یکی از خلاء های مهم موجود بین جوامع دانشگاهی و حوزه صنعت است و نتوانستیم آن طور که باید و شاید دانشجوی مهارت محور تربیت کرده و تحویل کشور دهیم.

وی از جهاددانشگاهی به عنوان حلقه اتصال بین دانشگاه و صنعت یاد کرد و افزود: جهاددانشگاهی در طول سال ها فعالیت خود توانسته با کار جهادی و عملیاتی فارغ التحصیلان و دانش آموختگان دانشگاهی را به میدان کار و عمل و فضای کسب و کار و اشتغال متصل کند تا بتواند علم و دانشی که آموخته است را در مسیر ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار پیاده سازی کند که این رویه نشان از آینده نگری این نهاد انقلابی برای کاربردی کردن علم و دانش دارد.

فرماندار محلات با اشاره به مراکز آموزش عالی علمی و کاربردی به عنوان یکی از زیرمجموعه های جهاددانشگاهی، افزود: رشته هایی که در این مراکز به علا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت آینده از ظرفیت جهاددانشگاهی برای توسعه شرکت های دانش بنیان استفاده کند

دولت آینده از ظرفیت جهاددانشگاهی برای توسعه شرکت های دانش بنیان استفاده کند