مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-02اجتماعي

کسب رتبه های برتر کنکور جایگاه دانش آموزان زنجانی را نمایان کرد


کسب رتبه های برتر کنکور سراسری 1400 توسط سه دانش آموز زنجانی نشان از توان و جایگاه دانش آموزان استان زنجان دارد.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: کسب رتبه های برتر کنکور سراسری 1400 توسط سه دانش آموز زنجانی نشان از توان و جایگاه دانش آموزان استان زنجان دارد.

فتح الله حقیقتی صبح امروز (11 مردادماه) در گفت وگو با ایسنا و ایرنا، در رابطه با کسب سه رتبه تک رقمی کنکور 1400 توسط دانش آموزان زنجانی، اظهار کرد: در کنکور سراسری امسال سه دانش آموز زنجانی، رتبه اول گروه هنر و گروه انسانی و رتبه هفتم گروه هنر را کسب کردند که نشان از توان و جایگاه دانش آموزان استان زنجان است.

وی با بیان اینکه برای تقویت بحث دانش آموزان و قبولی در رشته ها و دانشگاه های خوب طرحی داده شد که قرار بود آن را مستقیم اجرا کنیم، افزود: در مرحله اول 500 میلیون تومان به این طرح اعتبار اختصاص داده شد و اولین بار برای مدارس شبانه روزی روستایی انجام شد ولی به دلیل شیوع کرونا نتوانستیم به صورت حضوری برای کل استان زنجان اجرا کنیم.

این مسئول با بیان اینکه حرکت اصلی توسط خود دانش آموزان انجام شد و در کنکور سراسری سال گذشته از رتبه 23 به رتبه 15 رسیدیم، تصریح کرد: باید به جایی برسیم که معلمان آموزش لازم را دیده و زیرساخت ها و زمینه دانش آموزان بسیار قوی شود و به یکی از قطب های کشوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه های برتر کنکور جایگاه دانش آموزان زنجانی را نمایان کرد

کسب رتبه های برتر کنکور جایگاه دانش آموزان زنجانی را نمایان کرد