مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-02سياسي

تغییر مدیران ناکار آمد در فارس/ توجه به معیشت مردم


نماینده فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی، گفت:به دنبال تغییرات احساسی و جناحی نیستیم اما با مدیرانی که در رفع مشکلات مردم ناتوان بودند مسامحه نمی کنیم.

- ، محمد مهدی فروردین پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان فیروزآباد تصریح کرد: دغدغه معیشتی عموم مردم به نوعی به عملکرد بخشی از دستگاه های اجرایی گره خورده است.

وی با اشاره به اینکه مدیران دارای مسئولیت در کشور قابل مقایسه با مدیران هشت سال پیش نیستند، تاکید کرد: لازم است که مدیران با تغییر در سبک و مهارت های مدیریتی خود راه را برای حل مسائل ریز و درشت کشور هموار کنند.

نماینده مردم شهرستان های فیروزآباد، قیر وکارزین و فراشبند با بیان اینکه مدیران 8 سال پیش با اعتبارات بیشتر و انتظارات و مطالبات مردمی کمتری روبرو بودند، تصریح کرد: در دولت جدید مدیران با دو چالش کمبود اعتبارات و افزایش انتظارات مردم همراه هستند.

فروردین بیان کرد: به دلیل تغییر سبک زندگی مردم و افزایش آگاهی در حوزه های زیر ساختی نظیر مخابرات و اینترنت توقعات مردم نیز افزایش یافته در حالی که در هشت سال گذشته اینگونه نبود.

با رفتار مناسب زمینه امیدآفرینی در جامعه فراهم شود.

نماینده مردم شهرستان های فیروزآباد، قیر و کارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مدیران باید با رفتار مناسب در مواج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر مدیران ناکار آمد در فارس/ توجه به معیشت مردم

تغییر مدیران ناکار آمد در فارس/ توجه به معیشت مردم