مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:552021-08-02اجتماعي

27 پایگاه انتخاب رشته کنکور در سیستان و بلوچستان مستقرهستند


مدیرکل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان گفت: با هدف راهنمایی و مشاوره دانش آموزان و اولیا، 27 پایگاه انتخاب رشته در سطح استان فعال هستند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان گفت: با هدف راهنمایی و مشاوره دانش آموزان و اولیا، 27 پایگاه انتخاب رشته در سطح استان فعال هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حمیدرضا رخشانی درنشست کمیته انتخاب رشته کنکور با بیان اهمیت موضوع انتخاب رشته در سرنوشت دانش آموزان، بر ضرورت برنامه ریزی صحیح و تلاش و جدیت همه دست اندرکاران مراکز راهنمایی و مشاوره انتخاب رشته با هدف کاهش نگرانی و استرس دانش آموزان و خانواده ها تاکید نمود.

وی افزود: فعالیت پایگاه های انتخاب رشته، همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری و با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مورد تایید وزارت آموزش و پرورش آغاز خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: اگر فرآیند انتخاب رشته درست و مناسب انجام و فرد رشته مورد علاقه خود را بخوبی انتخاب نماید، قطعاً در آینده و سرنوشت او تاثیر بسیار زیادی دارد.

حمید رضا رخشانی ادامه داد: 27 پایگاه انتخاب رشته در سطح استان فعال می باشد و مشاورین متخصص و با صلاحیت، کار انتخاب رشته دانش آموزان را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 پایگاه انتخاب رشته کنکور در سیستان و بلوچستان مستقرهستند

27 پایگاه انتخاب رشته کنکور در سیستان و بلوچستان مستقرهستند