مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:502021-08-02سياسي

آزادراه بروجرد-خرم آباد امروز به بهره برداری می رسد


فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)   گفت: فاز نخست آزادراه اراک-خرم آباد به طول 67 کیلومتر حد فاصل بروجرد تا خرم آباد امروز بهره برداری می شود.

- به نقل از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)؛ سردار سرتیپ پاسدار سید حسین هوش السادات فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با اعلام اتمام قطعه 2، 3 و 4 آزادراه اراک- خرم آباد اظهار داشت: این پروژه به صورت 6 خطه شامل سه خط رفت و سه خط برگشت، به طول 134 کیلومتر و عرض 35 متر طراحی و اجرا شده است که اتصال بین آزادراه اراک- سلفچگان- ساوه و خرم آباد- پل زال را برقرار می کند و در فاز نخست، 67 کیلومتر آن حدفاصل بروجرد تا خرم آباد بهره برداری می شود.

سردار هوش السادات گفت: با احداث این آزادراه، علاوه بر افزایش شاخص های ایمنی جاده ای، سرعت تردد نیز از 80 کیلومتر به 110 کیلومتر افزایش می یابد و انتظار می رود پس از تکمیل، روزانه حدود 15 هزار وسیله نقلیه در آن تردد داشته باشند و گره های ترافیکی در محدوده شهرهای اراک، بروجرد و خرم آباد رفع گردد و از تداخل تردد شهری و برون شهری این منطقه جلوگیری شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) خاطرنشان کرد: کاهش طول مسیر به میزان 30 کیلومتر و کاهش 45 دقیقه ای مسیر باعث می شود تا این آزادراه در حوزه ترانزیت کالا و اتصال کریدورهای شمالی کشور به بندر امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادراه بروجرد-خرم آباد امروز به بهره برداری می رسد

آزادراه بروجرد-خرم آباد امروز به بهره برداری می رسد