مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-02اقتصادي

بازنشستگان در بوشهر چقدر حقوق می گیرند؟


مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان بوشهر گفت: متوسط دریافتی بازنشستگان استان بوشهر از سه میلیون و 700 هزار تومان به هفت میلیون و 200 هزار تومان رسید و این اقدام دولت موجب رضایتمندی بازنشستگان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، داریوش کشتکار صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همسان سازی حقوق بازنشستگان با کارکنان شاغل و اجرای ماده 30 قانون برنامه ششم توسعه مهمترین و بزرگترین اقدام دولت برای این قشر است.

مدیرصندوق بازنشستگی کشوری در استان بوشهر افزود: همچنین انتظار می رود لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز تهیه و به مجلس ارائه شود تا این اقدام مهم دولت دوازدهم برای بازنشستگان همیشگی شود.

وی بیان کرد: با این اقدام دولت متوسط دریافتی بازنشستگان استان بوشهر از سه میلیون و 700 هزار تومان به هفت میلیون و 200 هزار تومان رسید و این اقدام دولت موجب رضایتمندی بازنشستگان شده است.

کشتکار، اختصاص فوق العاده ایثارگری و افزایش یک گروه به حقوق بازنشستگان قبل از سال 96 را از دیگر اقدام های مهم دولت برشمرد که رضایت مندی بازنشستگان را به دنبال دارد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان بوشهر گفت: در زمان حاضر چهار هزار پرونده برای اختصاص فوق العاده ایثارگری و 12هزار حکم برای افزایش گروه حقوقی نیز برای بازنشستگان قبل از سال 96 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنشستگان در بوشهر چقدر حقوق می گیرند؟

بازنشستگان در بوشهر چقدر حقوق می گیرند؟