مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-02اقتصادي

رشد 134 درصدی تردد ناوگان باری از پایانه های مرزی آذربایجان غربی


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : در چهار ماهه نخست سال جاری تردد ناوگان باری از پایانه های مرزی استان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته رشد 134 درصدی را داراست.

- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد رشد 134 درصدی تردد ناوگان باری از پایانه های مرزی آذربایجان غربی ایسنا/آذربایجان غربی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : در چهار ماهه نخست سال جاری تردد ناوگان باری از پایانه های مرزی استان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته رشد 134 درصدی را داراست.

فروغ فاریابی افزود : در چهار ماهه نخست سال جاری در مجموع شاهد تردد بالغ بر 108 هزار ناوگان باری ورودی و خروجی از پایانه های مرزی استان بودیم در حالیکه سال گذشته 46 هزار ناوگان باری از این مبادی و ورودی به کشور تردد کرده اند که از رشد 134 درصدی حکایت دارد.

وی گفت : در این مدت بیشترین رشد تردد ناوگان باری از بین پایانه های مرزی استان به پایانه مرزی سرو با 251 درصد افزایش اختصاص داشته در حالیکه در پایانه مرزی پلدشت نیز شاهد کاهش 33 درصدی تردد ناوگان باری به دلیل افزایش عوارض ورودی کشور مقابل بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 134 درصدی تردد ناوگان باری از پایانه های مرزی آذربایجان غربی

رشد 134 درصدی تردد ناوگان باری از پایانه های مرزی آذربایجان غربی