مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-02اقتصادي

کشف 500 میلیون تن ذخایر مس در سیستان و بلوچستان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: 500 میلیون تن ذخایر مس در این استان تاکنون کشف شده که در همین ارتباط شرکت های توانمند کشوری اعلام سرمایه گذاری کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: 500 میلیون تن ذخایر مس در این استان تاکنون کشف شده که در همین ارتباط شرکت های توانمند کشوری اعلام سرمایه گذاری کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، داود شهرکی اظهار کرد: صنعت بدون منابع بانکی نمی تواند رونق داشته باشد طی سالیان گذشته عمده سرمایه گذاری ها در بخش صنعت سیستان و بلوچستان توسط مردم بوده که با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته میل به سرمایه گذاری در بخش های خصوصی و دولتی توانمند در استان فراهم شده که در آینده نزدیک در استان شاهد جهش تولید و رونق اقتصادی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سیستم بانکی با بخش های تولید و تجارت به رونق اقتصادی کمک به سزایی خواهد کرد افزود: سال گذشته با پیگیری های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تنها استانی بودیم که در راستای حمایت و رونق تولید زمینه اجرای تسهیلات 9 درصدی یارانه ای را فراهم و عملیاتی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 500 میلیون تن ذخایر مس در سیستان و بلوچستان

کشف 500 میلیون تن ذخایر مس در سیستان و بلوچستان