مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-02سياسي

وقف واحد مسکونی از سوی بانوی ارمنی برای مسجد مقدس جمکران


مدیراملاک و موقوفات مسجدمقدس جمکران با اشاره به اینکه وقف مهدوی، لبیک وادای دِین مردم به امام زمان(عج) است گفت: یک بانوی ارمنی خانه اش را در یکی از استان ها برای مسجد مقدس جمکران وقف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، ابوالفضل صبوری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از پشتوانه های مهم فعالیت های جریان ساز در امور فرهنگی، تبلیغی و عبادی اعتاب مقدس، مسئله موقوفات است، اظهار کرد: ترویج سنت حسنه وقف و استفاده از این ظرفیت است که همواره تاثیر و آثار فراوانی برای دنیای اسلام داشته و دارد.

وی ادامه داد: مسجد مقدس جمکران با رویکردهایی که در ارتباط با ملجایت عبادی ومرجعیت مهدوی درسند چشم انداز خود دارد، فعالیت جدیدی را در ارتباط با ترویج و جریان سازی این فرهنگ والا و اثرگذار در بین آحاد مردم جامعه آغاز کرده و با راه اندازی کارگروه موقوفات مهدوی، سعی دارد ضمن نشر فرهنگ وقف برای امام زمان علیه السلام زمینه ترغیب و مشارکت آحاد مردم را فراهم کند.

مدیراملاک و موقوفات مسجدمقدس جمکران افزود: هدف اصلی مدیریت املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران لبیک به فرمان حضرت ولی عصر ارواحنافداه قل للناس لیرغبوا الی هذا الموضع و یعزروه در ارتباط با فراهم کردن بستر مناسبی برای ترغیب مردم به این مکان مقدس از طریق استفاده بهینه از املاک، اموال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف واحد مسکونی از سوی بانوی ارمنی برای مسجد مقدس جمکران

وقف واحد مسکونی از سوی بانوی ارمنی برای مسجد مقدس جمکران