مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:402021-08-02سياسي

درخواست ناجا برای قصاص عامل شهادت مامور پلیس پایتخت


خانواده شهید مختوم نژاد نیز در دیدار با سردار قاسم رضایی تاکید کردند: هیچ درخواست دیگری نداریم، فقط همان جا که خون برادرمان ریخته شد، خونش (قاتل) را می خواهیم.

- خانواده شهید مختوم نژاد نیز در دیدار با سردار قاسم رضایی تاکید کردند: هیچ درخواست دیگری نداریم، فقط همان جا که خون برادرمان ریخته شد، خونش (قاتل) را می خواهیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: انتظار و مطالبه جدی نیروی انتظامی، خانواده شهید و مردم از دستگاه قضا این است که کسی که به مامور وظیفه شناس عبدالجبار مختوم نژاد تعدی کرد، باید در همان جا که جنایت را مرتکب شده است، قصاص و قانون اجرا شود.

سردار قاسم رضایی صبح دوشنبه در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سرباز وظیفه عبدالجبار مختوم نژاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راه این شهید، راه دفاع مقدس است که نمی ایستد، تماشا کند و تا آخرین قطره خون ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه این فرهنگ نیروی انتظامی و فرهنگ نیروی انقلابی است پس باید کار را دنبال کنیم، تاکید کرد: وقتی ماموری وظیفه خود را انجام می دهد، مطالبه قانونی و مطالبه مردم است و اگر فردی بخواهد در حین انجام وظیفه به مامور تعدی کند قانون اجازه نمی دهد و محکم برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ناجا برای قصاص عامل شهادت مامور پلیس پایتخت

درخواست ناجا برای قصاص عامل شهادت مامور پلیس پایتخت