مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:352021-08-02اقتصادي

خسارت بیش از 100 میلیاردی توفان به منطقه سیستان/100روستا درگیر طوفان شن قرار دارند


مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: میزان خسارت توفان چند روز اخیر در منطقه سیستان براساس برآوردهای اولیه بیش از 100 میلیارد تومان بوده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: میزان خسارت توفان چند روز اخیر در منطقه سیستان براساس برآوردهای اولیه بیش از 100 میلیارد تومان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علیرضا شهرکی 11 مردادماه با اشاره به توفان چند روز اخیر در منطقه سیستان گفت: بخشی از خسارات توفان قابل ارزیابی نیست و نمی توان برای آن عدد گذاشت، در واقع آن لطمه روحی، فشارهای روانی و مختل شدن فعالیت های اقتصادی مردم است که این موارد قابل احصا نیست.

وی ادامه داد: تمام روستاهای سیستان متاثر از توفان هستند و در این بین 100 روستا به طور مستقیم درگیر این پدیده بوده و روستاهای پر خطری هم داریم که در مسیر مدفون شدن قرار می گیرند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: 537 نفر متاثر از پدیده گرد و غبار تاکنون به مراکز درمانی منطقه سیستان مراجعه کردند که 107 نفر از این افراد به دلیل شدت عارضه بستری شدند.

وی افزود: بیشترین سرعت باد در سیستان طی چند روز اخیر 108 کیلومتر بر ساعت بوده و از ابتدای سال تاکنون 73 روز پر خطر از لحاظ پدیده گردو غبار در سیستان و بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت بیش از 100 میلیاردی توفان به منطقه سیستان/100روستا درگیر طوفان شن قرار دارند

خسارت بیش از 100 میلیاردی توفان به منطقه سیستان/100روستا درگیر طوفان شن قرار دارند