مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:352021-08-02سياسي

وزیر نیروی دولت آینده مدیریت غلط منابع آبی را تغییر دهد


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در کشور مدیریت و حکمرانی غلطی داشتیم که نتیجه آن وضع موجود در خوزستان، اصفهان و دیگر شهرها است؛ - مهدی طغیانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص معیار رأی اعتماد به وزرا اظهار داشت: نخستین معیاری که برای انتخاب وزیر مطرح است این است که با گفتمان رییس جمهور منتخب هم خوان باشد، در این راستا انقلابی بودن شرط اول است و اینکه با گفتمان عدالت خواهی و عدالت طلبی که آیت الله رییسی مطرح کردند هم خوان باشد.

نماینده مردم اصفهان در استانی اظهار نظر کرد زیرا نگاه های دیگر در استان های دیگر نیز وجود دارد اما چند روز قبل در خصوص بحث حکمرانی آب در مجلس هم تذکر دادم.

وی تأکید کرد: در کشور حکمرانی غلطی داشتیم که نتیجه آن وضع موجود در خوزستان، اصفهان و دیگر شهرها است؛ آنچه که از وزیر نیروی دولت آینده توقع داریم این است که این حکمرانی را متناسب با امکانات و بضاعت ها دگرگون کند و تلاش کند با رعایت صلاح مردم منابع موجود به بهترین نحو ممکن اداره شود.

طغیانی در انتها عنوان کرد: آیت الله رییسی جایی گفته بودند مسأله ما کم آبی نیست بلکه استفاده و مدیریت ناصحیح از منابع آب است و این صحبت درستی است و شخصی باید روی کار بیاید که این مدیریت را دگرگون کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیروی دولت آینده مدیریت غلط منابع آبی را تغییر دهد

وزیر نیروی دولت آینده مدیریت غلط منابع آبی را تغییر دهد